Актуелно

35. СЕДНИЦА ТРЕЋЕГ САЗИВА ОПШТИНСКОГ ВЕЋА ОПШТИНЕ РАШКА ће се одржати 24. октобра 2014. године (петак) у Сали Општинске управе Рашка (ул. П. Вилимоновића 1, на I. спрату) са почетком у 08,30 часова.

За ову седницу предложен је следећи дневни ред:

 

1.УСВАЈАЊЕ ЗАПИСНИКА СА 34. СЕДНИЦЕ ОПШТИНСКОГ ВЕЋА ОПШТИНЕ РАШКА;

2.ИЗВЕШТАЈ О ИЗВРШЕЊУ ОДЛУКЕ О БУЏЕТУ ОПШТИНЕ РАШКА ЗА ПЕРИОД ЈАНУАР –СЕПТЕМБАР 2014. ГОДИНЕ;

ИЗВЕСТИЛАЦ:Миладија Миливојевић, шеф Одсека за буџет и финансије.

3.УТВРЂИВАЊЕ ПРЕДЛОГА ОДЛУКЕ О СПРОВОЂЕЊУ ЈАВНОГ КОНКУРСА ЗА ИМЕНОВАЊЕ ДИРЕКТОРА ЈАВНОГ КОМУНАЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА „РАШКА“ СА ЈАВНИМ КОНКУРСОМ ЗА ИМЕНОВАЊЕ ДИРЕКТОРА ЈАВНОГ КОМУНАЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА „РАШКА“ РАШКА;

ИЗВЕСТИЛАЦ:Спасоје Андрић, начелник Општинске управе.

4.УТВРЂИВАЊЕ ПРЕДЛОГА РЕШЕЊА О ИМЕНОВАЊУ ЧЛАНА КОМИСИЈЕ ЗА ИМЕНОВАЊЕ ДИРЕКТОРА ЈАВНОГ КОМУНАЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА „РАШКА“;

ИЗВЕСТИЛАЦ:Спасоје Андрић, начелник Општинске управе.

5.УТВРЂИВАЊЕ ПРЕДЛОГА ОДЛУКЕ О ПРИСТУПАЊУ ПРИБАВЉАЊУ НЕПОКРЕТНОСТИ У ЈАВНУ СВОЈИНУ БЕЗ НАКНАДЕ;

ИЗВЕСТИЛАЦ:Добрила Филиповић, секретар Скупштине општине.

6.УТВРЂИВАЊЕ ПРЕДЛОГА ОДЛУКЕ О ПРИБАВЉАЊУ НЕПОКРЕТНОСТИ У ЈАВНУ СВОЈИНУ БЕЗ НАКНАДЕ;

ИЗВЕСТИЛАЦ:Добрила Филиповић, секретар Скупштине општине.

7.ДОНОШЕЊЕ ПРОГРАМА ОРГАНИЗОВАЊА АУТО ТАКСИ ПРЕВОЗА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ РАШКА ЗА ПЕРИОД 2015. – 2020. ГОДИНА;

ИЗВЕСТИЛАЦ:Спасоје Андрић, начелник Општинске управе.

8.ДОНОШЕЊЕ РЕШЕЊА О ЕКОНОМСКОЈ НАЈНИЖОЈ ЦЕНИ ПО КОЈОЈ СЕ АУТО-ТАКСИ ПРЕВОЗ ПУТНИКА МОРА ОБАВЉАТИ НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ РАШКА;

ИЗВЕСТИЛАЦ:Спасоје Андрић, начелник Општинске управе.

9.РАЗМАТРАЊЕ ЗАПИСНИКА О РАДУ КОМИСИЈЕ ЗА ПОЉОПРИВРЕДУ ОПШТИНЕ РАШКА ОД 30.09.2014. ГОДИНЕ И ДОНОШЕЊЕ РЕШЕЊА О ДОДЕЛИ СРЕДСТАВА ПО КОНКУРСУ ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА;

ИЗВЕСТИЛАЦ:Жељко Никић, члан Општинског већа и председник комисије.

10.ТЕКУЋА ПИТАЊА.

 

Поводом доношења Програма Фонда за развој Републике Србије за 2014. годину, у циљу представљања актуелних програма кредитирања привредницима, Општина Рашка у сарадњи са Фондом за развој Републике Србије, организује презентацију програма и кредитних линија које су понуђене у текућој години. Актуелне програме представиће  Г-дин Милан Љушић, директор Филијале Фонда за развој у Београду. Програми Фонда објављени су у Сл.Гл.81/2014, 63 и 67/2014. 

Општина Рашка позива све заинтересоване привреднике да присуствују презентацији која ће се одржати 24. октобра 2014. године у сали Општинске Управе Рашка са почетком у 10:30 часова"

 

СКУПШТИНА ОПШТИНЕ РАШКА

Комисија за отуђење или давање у закуп неизграђеног грађевинског земљишта Број: 10/14-8

08. 10. 2014. год. Р А Ш К А

На основу чл. 96. ст.1. Закона о планирању и изградњи (“Сл. гласник РС”, бр. 72/2009, 81/2009, 24/2011 и 121/2012), члана 3. став 1. Одлуке о отуђењу и давању у закуп грађевинског земљишта ("Сл.гласник општине Рашка" бр.135/2013), а у вези са одлуком Надзорног одбора ЈП Дирекције за урбанизам и  изградњу у  општини Рашка бр. 1455/11-7  од 26.06.2014.године, Комисија за отуђење или давање у закуп неизграђеног грађевинског земљишта дана 08.10.2014. године

О б ј а в q у ј е

 

ЈАВНИ ОГЛАС

о давању у закуп грађевинског земљишта јавним надметањем ради изградње

 

1.Предмет закупа је неизграђено грађевинско земљиште у јавној својини и то:

-кат. парцела бр. 133/20 КО Рашка, површине 2,82 ара;

2.Учесник јавног надметања који понуди највећу закупнину на датом земљишту стиче право закупа;

3.Наведена кат. парцела се налази у Рашки, у насељу Мислопоље, преко пута железничке станица Рашка, која се према Генералном плану “Рашка 2020” налази у зони становања средњих густина са доминантном наменом за изградwу објекта породичног становања, са степеном заузетости максимално 50% изузетно до 60%, степеном изграђености максимално 1,0-1,4, изузетно 1,6 и основном спратности максимално (По) +Пр+2.

4.Грађевинска парцела је потпуно комунално опремљена;

5.Почетни износ закупнине износи 356.630,00 динара за целу парцелу;

6.Период трајања закупа је 40 година;

 7.Рок и начин плаћања: Закупнина се плаћа на 15 једногодишњих рата, уз обавезу усклађивања са индексом потрошачких цена Републичког завода за статистику;

8.Јавно надметање одржаће се пред Комисијом за отуђење или давање у закуп неизграђеног грађевинског земљишта дана 13.11.2014. године, у просторијама Општинске управе Рашка, ул. Предрага Вилимоновића 1 са почетком у 13,00 часова;

9.Право учешћа имају сва правна и физичка лица. Учесник у јавном надметању своје учешће пријављује Дирекцији најкасније до 10.11.2014. године на адресу:

ЈП Дирекција за урбанизам и изградњу у општини Рашка, ул. Немањина 1/II, 36350 Рашка.

Уз пријаву се подноси копија исправе о уплати депозита, односно банкарска гаранција, као и изјава о прихватању свих услова из огласа.

Садржина пријаве мора бити у складу са чл. 22. и 23. Одлуке о отђењу и давању грађевинског земљишта (“Сл. гласник општине Рашка”, бр. 135/2013);

10.Сваки учесник је обавезан да приликом пријаве на овај оглас уплати гарантни износ у висини од 10% од почетне цене на т.р. бр. 840-89640-92, прималац: Буџет СО-е Рашка, сврха плаћања: депозит за 133/20 КО Рашка, бр.модела: 97, позив на број: 31-087 и то износ од 35.663,00 динара. Учесник јавног надметања који је учествовао али није стекао статус закупца има право на повраћај уплашћеног гарантног износа у складу са чланом 25. Одлуке отуђењу и давању грађевинског земљишта у року од 8 дана од дана одржавања јавног надметања;

11.Учесник који понуди највећу закупнину на јавном надметању, а не приступи закључењу уговора о закупу губи право на повраћај гарантног износа, као и учесник који не узме учешће на јавном надметању, а не обавести комисију писаним путем да неће учествовати у надметању најмање 24 сата пре заказаног почетка јавног надметања;

12.Лице које закупи грађевинско земљиште је обавезно да са ЈП Дирекција за урбанизам и изградњу у општини Рашка уговори и плати накнаду за уређење грађевинског земљишта, најкасније пре подношења пријаве почетка радова, а на основу критеријума које је утврдила општина Рашка својим нормативним актима;

13.Рок за привођење намени је три године од дана закључења уговора о отуђењу земљишта;

Ближе информације могу  се  добити  на  телефон  036/ 736- 671 и 036/736-986 или лично у просторијама ЈП Дирекција за урбанизам и изградњу у општини Рашка сваког дана у току трајања огласа. Контакт особа Слободан Ристовић.

 

СКУПШТИНА ОПШТИНЕ РАШКА

Комисија за отуђење или давање у закуп неизграђеног грађевинског земљишта Број: 10/14-7

08. 10. 2014. год. Р А Ш К А

На основу чл. 96. ст.1. Закона о планирању и изградњи (“Сл. гласник РС”, бр. 72/2009, 81/2009, 24/2011 и 121/2012), члана 3. став 1. Одлуке о отуђењу и давању у закуп грађевинског земљишта ("Сл.гласник општине Рашка" бр.135/2013), а у вези са одлуком Надзорног одбора ЈП Дирекције за урбанизам и изградњу у општини Рашка бр. 1455/14-5.2 од 24.09.2014.године, Комисија за отуђење или давање у закуп неизграђеног грађевинског земљишта дана 08.10.2014. године

О б ј а в љ у ј е

ЈАВНИ ОГЛАС

о отуђењу грађевинског земљишта јавним надметањем ради изградње

1.Предмет отуђења је неизграђено грађевинско земљиште у јавној својини и то:

-кат. парцела бр. 314/1 КО Рашка, површине 13,57 ара;

2.Учесник јавног надметања који понуди највећу цену за отуђење на датом земљишту стиче право својине;

3.Наведена кат. парцела се налази у Рашки, у улици Саватија Милошевића, преко пута фабрике “Лола-Прогрес” Рашка, која се према Генералном плану “Рш{ка 2020” налази у зони привређивања 1 са доминантном наменом за изградwу објекта у привредној зони, са степеном заузетости максимално 50%, степеном изграђености максимално 1,8 и спратности максимално П+2.

4.Грађевинска парцела је потпуно комунално опремљена;

5.Почетни износ цене за отуђење износи 2.235.115,00 динара за целу парцелу;

6.Рок и начин плаћања: 100 % у року од 30 дана од дана закључења уговора о отуђењу;

 7.Јавно надметаwе одршжаће се пред Комисијом за отуђење или давање у закуп неизграђеног грађевинског земљишта дана 13.11.2014. године, у просторијама Општинске управе Рашка, ул. Предрага Вилимоновића 1 са поћетком у 12,00 часова;

8.Право учешћа имају сва правна и физичка лица. Учесник у јавном надметању своје учешће пријављује Дирекцији најкасније до 10.11.2014. године на адресу:

ЈП Дирекција за урбанизам и изградњу у општини Рашка, ул. Немањина 1/II, 36350 Рашка.

Уз пријаву се подноси копија исправе о уплати депозита, односно банкарска гаранција, као и изјава о прихватању свих услова из

огласа.

Садржина пријаве мора бити у складу са чл. 22. и 23. Одлуке о отуђењу и давању грађевинског земљишта (“Сл. гласник општине Рашка”, бр. 135/2013);

9.Сваки учесник је обавезан да приликом пријаве на овај оглас уплати гарантни износ у висини од 10% од почетне цене на т.р. бр. 840-89640-92, прималац: Буџет СО-е Рашка, сврха плаћања: депозит за 314/1 КО Рашка, бр.модела: 97, позив на број: 31-087 и то износ од 223.512,00 динара. Учесник јавног надметања који је учествовао али није стекао статус прибавиоца има право на повраћај уплаћеног гарантног износа у складу са чланом 25. Одлуке отуђењу и давању грађевинског земљишта у року од 8 дана од дана одржавања јавног надметања;

10.Учесник који понуди највећу цену отуђења на јавном надметању, а не приступи закључењу уговора о отуђењу губи право на повраћај гарантног износа, као и учесник који не узме учешће на јавном надметању, а не обавести комисију писаним путем да неће учествовати у надметању најмање 24 сата пре заказаног почетка јавног надметања;

11.Лице које прибави грађевинско земљиште у својину је обавезно да са ЈП Дирекција за урбанизам и изградњу у општини Рашка уговори и плати накнаду за уређење грађевинског земљишта, најкасније пре подношења пријаве почетка радова, а на основу критеријума које је утврдила општина Рашка својим нормативним актима;

12.Рок за привођење намени је три године од дана закључења уговора о отуђењу земљишта;

Ближе информације могу  се  добити  на  телефон  036/ 736- 671 и 036/736-986 или лично у просторијама ЈП Дирекција за урбанизам и изградњу у општини Рашка сваког дана у току трајања огласа. Контакт особа Слободан Ристовић.

 

Консултативни састанк у оквиру процеса израде Националне стратегије и Акционог плана за стварање подстицајног окружења за развој цивилног друштва за период 2014-2018. године, који организује Канцеларија за сарадњу са цивилним друштвом Владе Републике Србије, у хотелу „Атлас“ у Новом Пазару (Јошанички кеј бб),одржаће се 14. октобра 2014. године, у 10 часова. Процес израде овог важног националног стратешког документа је подржан у оквиру ЕУ ИПА 2011-2013 пројекта „EУ пoдршкa Кaнцeлaриjи зa сaрaдњу сa цивилним друштвoм“, док је овај састанак део великог партиципативног процеса на локалу и реализује се у оквиру пројекта „Подстицајно окружење за развој цивилног друштва“, уз подршку Агенције Сједињених Америчких Држава за међународни развој (УСАИД) у Републици Србији.

Укратко о процесу: Процес израде прве Националне стратегије за стварање подстицајног окружења за развој цивилног друштва за период 2014. до 2018. године (у даљем тексту: Стратегија) је отпочео великом националном конференцијом (20 - 21. фебруара 2014. године) на којој је више од 350 организација цивилног друштва дефинисало приоритетна поглавља као оквир будуће Стратегије. Након што је експертска група, састављена од водећег експерта и троје експерата изабраних јавним позивом, сачинила радни текст стратешког оквира и предложила мере, Пројектна група састављена од представника 12 ресорних министарстава и Сталне конференције градова и општина је верификовала текст првог нацрта који је стављен на увид јавности на званичној интернет страници Канцеларије за сарадњу са цивилним друштвом (www.strategija.civilnodrustvo.gov.rs). Кроз могућност интерактивног коментарисања и давања сугестија, отворен је процес широких консултација о садржају будуће Стратегије(http://strategija.civilnodrustvo.gov.rs/diskusija/uputstvo-za-ostavljanje- komentara/).

Уз подршку УСАИД Србија, у оквиру пројекта „Подстицајно окружење за развој цивилног друштва“, одржавање низа консултативних састанака, представља део партиципативног процеса израде Стратегије који ће омогућити представницима организација цивилног друштва, локалних самоуправа, медија, представницима синдиката и послодаваца и другим заинтересованим странама да учествују у даљој разради предложених циљева, мера и активности, у циљу добијања што квалитетнијег садржаја будуће Стратегије и Акционог плана.

Позивамо организације цивилног друштва, које су регистроване у некој од следећих општина: Ивањица, Сјеница, Тутин, Рашка Лепосавић, Зубин Поток и Звечан, да се пријаве за учешће на овом консултативном састанку. Неопходно је да попуњен пријавни формулар пошаљете на следећу e-mail адресу: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели., најкасније до 12. октобра 2014. године у 15 часова.

Како би дискусија била што садржајнија , молимо Вас да се претходно упознате са текстом нацрта Стратегије који је објављен је на подсекцији веб странице Канцеларије за сарадњу са цивилним друштвом (www.strategija.civilnodrustvo.gov.rs), као и да без обзира на присуство на састанку, упутите онлајн коментаре на текст Стратегије.

За све додатне информације у вези са пријавом за учешће у консултативним састанцима можете контактирати Јовану Тимотијевић, путем телефона 011/3113-895, или путем e-mail адресе: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..