На основу члана 6, 7. и 8. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда (''Сл. гласник РС'' бр.16/2018 и 79/2023) и Одлуке о изменама и допунама Одлуке о условима и начину давања у закуп непокретности у јавној својини путем прикупљања писмених понуда III број: 06-VII-11/2024-1 од 27. новембра 2024. године. Општинска управа општине Рашка, расписује 

О Г Л А С

за давање у закуп привременог објекта у јавној својини општине Рашка путем јавног надметања

 

У закуп се даје:

 

1. Привремени објекaт број 5 за обављање делатности трговине (робе и услуге - храна). Привремени објекат у јавној својини општине Рашка се налази на Копаонику на катастарској парцели 1504/66 КО Копаоник. Површине 10,4 м2.

 

Привремени објекат се даје у закуп у поступку јавног надметања путем јавног оглашавања, на временски период до 31.10.2025. године.   

 

Привремени објекат број 5. се може користити искључиво за обављање делатности трговине (робе и услуге - храна)

 

           Кућице су обележене нумеролошки с лева на десно посматрајући од Инфо центра Туристичке организације Рашка.

 

            Продаја робе која је дифинисана чланом 7. став 1. тачка 7. Одлуке о пијацама на подручју општине Рашка (''Сл. гласник општине Рашка'' бр. 31/1998) односно зелена пијаца, млечна пијаца и пијаца за продају производа домаће радиности и других занатских производа искључује се у овим објектима.

 

      Право учешћа у поступку давања у закуп предметних привремених објеката имају сва правна лица и предузетници који уплате депозит у висини од 100.000,00 динара.

 

      Депозит се уплаћује на рачун 840-1267804-86, Општинска управа Рашка - депозит, позив на број 97 31087, сврха уплате: Уплата депозита, а доказ о извршеној уплати доставља се уз пријаву за јавно надметање. Понуђачу чија понуда није прихваћена, депозит се враћа у року од 15 дана од дана доношења Одлуке о давању у закуп предметног привременог објекта најповољнијем понуђачу. Понуђачу чија је понуда прихваћена, износ депозита урачунава се у закупнину. Понуђач чија је понуда прихваћена губи право на повраћај депозита, ако у року од 8 (осам) дана од дана пријема позива закуподавца, одустане од закупа пословног простора или не закључи Уговор о закупу. 

      У случају одустанка понуђача да закључи Уговор о закупу, поступак ће се поновити само за ту кућицу од које је он одустао.

       

      Привремени објекти се не могу давати у подзакуп.

 

            Увид у документацију и заказивање евентуалног обиласка привременог објекта може се заказати у згради ТПЦ у улици Немањина бр.1, трећи спрат, канцеларија бр.1.

 

 Почетна висина месечне закупнине по којој се привремени објекат из члана 1. ове одлуке може издати у закуп јесте 32.098,50 динара на месечном нивоу. У закупнину нису урачунати трошкови електричне енергије и комуналних услуга.

 

Почетак трајања закупа сматраће се од дана 20.12.2024. године.

 

     Уколико у поступку два или више понуђача понуде исти износ закупнине, предност има онај који је први понудио износ.

 

Уз пријаву доставити: 

 

            а) предузетници - име и презиме предузетника, очитана или копирана лична карта, ЈМБГ и адреса, као и извод из регистра АПР-а; 

 

            б) правна лица - пословно име и седиште, извод из регистра АПР-а , податке о лицу овлашћеном за заступање, очитана или копирана лична карта, пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријава.

 

Лица која учествују у јавном надметању у име и за рачун предузетника или правног лица неопходно је да доставе пуномоћје оверено од стране јавног бележника.

 

Једно правно лице или предузетник могу поднети пријаве и учествовати у јавном надметању највише за два привремена објеката.

 

Пријава за закуп привремених објеката мора да садржи:

 

-  доказ о уплати депозита;

-  број текућег рачуна на који ће се извршити повраћај депозита;

-  назнаку привременог објекта за коју се понуда подноси; 

-  делатност која ће се обављати;

-  изјаву да прихвати почетну висину закупнине;

-  изјаву да непокретност прихвата у виђеном стању;

           - уверење о измиреним обавезама по основу рачуна који администрира локална пореска администрација;

            - потврда да су све евентуалне обавезе према Општинској управи и Јавним комуналним предузећима у општини Рашка измерене или потврда да исти нису у систему наплате. 

 

Рок за достављање пријаве је 8 дана од дана објављивања јавног огласа, односно од дана 10.12.2024. године, до дана 18.12.2024. године, до 15:00 часова, у услужном центру Општине Рашка, улица Предрага Вилимоновића бр.1, у затвореној коверти са назнаком Пријава за оглас за јавно надметање.

 

Јавно надметање ће се одвијати првог радног дана након истека рока за достављање пријава односно 8 дана од дана објављивања јавног огласа, односно дана: 19.12.2024. године у сали Општинске управе Рашка, улица Предрага Вилимоновића бр.1, Рашка са почетком у 12:00 часова, када ће се одабрати најповољнија понуда.

 

Критеријум за избор најповољније понуде је највиша понуђена месечна закупнина.

 

Поступак јавног надметања сматра се успелим и у случају достављања једне исправне пријаве за учешће којом се подносилац пријаве региструје и присуствује јавном надметању и проглашава закупцем, ако прихвати почетну висину закупнине по којој се непокретност може дати у закуп.

 

Подносиоци неблаговремене и непотпуне пријаве не могу учествовати у поступку јавног надметања, а неблаговремене и непотпуне пријаве се одбацују.

 

За све информације јавити се лично у згради ТПЦ-а, улица Немањина број 1, трећи спрат, канцеларија бр.1. или на телефон: 036/736-100.

 

У Рашки, 10. децембар 2024. год.                    

 

 

________________________